Autor Wiadomość
Wizard
PostWysłany: Wto 15:12, 03 Sty 2006    Temat postu:

Da sie grać na każdym poziomie zaawansowania Smile

Ustawienia domyślne, pomoc, userfriendly Smile takie tam.
pim
PostWysłany: Wto 14:58, 03 Sty 2006    Temat postu:

Wizard napisał:
z najnowszych wieści.

[...]
I niech mi ktoś kutwa powie żem się opieprzał Very Happy

Pozdrawiam
Wizard

O ja pierdziu Shocked

Brzmi to niesamowicie. Smile
Siner
PostWysłany: Wto 14:41, 03 Sty 2006    Temat postu:

wiz jak przekombinujesz to bez wykształcenia typu DR. hab. Informatyki nie da się w to grać Wink
zgłaszam się na betatestera Smile
Wizard
PostWysłany: Wto 13:19, 03 Sty 2006    Temat postu:

z najnowszych wieści.

Bazka już na ukończeniu, jest dodawanie budynków, dodawanie wynalazków, wyliczanie przypływu (hehe) surówki.
Kończę walkę flot, przechwytywanie flot.
W planach szpiegowanie Smile

żeby nie było że nie jest:


za kilka dni mój host provider zmieni oprogramowanie na to które jest niezbędne do działania gry (mySql 5 i PHP 5) i zaczną się beta testy na żywym organiźmie.

że tak powiem - ładnie to wygląda.

Podsumowując :

surowców będzie dużo, część z nich bedzie dostępna tylko w centralnej metagalktyce, cześć będzie można wyprodukować w specjalnych zakładach z "normalnych" surowców.
W opcji płatnej (bo server za holerę się sam nie utrzyma bez tego) będzie opcja GuBerni Smile -
kolejkowanie budowy, kolejkowanie wynalazków, automatyczne skanowanie, automatyczna wysyłka floty w przypadku ataku, kolejkowanie wysyłek flot oraz wiele innych Smile. ale żadnych z takich która dawałaby specjalne fory w porównaniu do takiego osbnika który i tak siedzi non stop.
Opcja daje możliwość normalnej gry osobom które niekoniecznie siedzą cały czas przy kompie.

Od razu powiem - to nie jest oGame, tutaj ucieczki flot nie oznaczają jeszcze bezpieczeństwa bo... flotę można przechwycić w tracie lotu.
Floty mogą "czaić" sie w przestrzeni, można wraki które nie uległy całkowitemu zniszczeniu przejmować, można dzięki ich analizie odkrywać technologie użyte do ich stworzenia
Nie ma możliwości 100% szpiegostwa - to ile odkryjemy będzie zależeć od tego ile czasu przetrwa szpieg na planecie wroga.
Nie ma możliwości ataku duużo słabszych graczy (wartość wyznaczana z prostego wzoru na logartymy)

I najważniejsze - każdy okręt walczy osobno, każdy okręt sam wybiera cele, każde działko okrętu strzela (i jest obliczane) osobno, walka okrętów trwa w czasie (to nie jest tylko czas obliczeń) i walka może trwać nawet 1h, można decydować co zrobić w trakcie walki.
I niech mi ktoś kutwa powie żem się opieprzał Very Happy

Pozdrawiam
Wizard
Anton
PostWysłany: Pią 16:01, 23 Gru 2005    Temat postu:

Cześć rodziny nie ucierpi - ba, pomoże nawet z bazkami danych. Człowiek nie taki Smile
Wizard
PostWysłany: Pią 13:44, 23 Gru 2005    Temat postu:

Wiem Sad

tamto musiałem zarzucić bo nie wyrabialem sam - niedawno temat został znowu podniesiony i "dostałe" paru gości do zrobienia interfejsu, z resztą sobie poradze.
Niestety - mogłem zrobić każdą rzecz osobno, ale jeśli chciałbym pociągnąć wszystko na raz to albo by ucierpiała praca, albo rodzina - a tego nie chcę. ;D
Siner
PostWysłany: Pią 1:52, 23 Gru 2005    Temat postu:

Wiz gadasz gadasz gadasz......................Ty sie chlopie za robote bierz bo czekam juz ze dwa miechy Wink
powodzenia, im predzej tym szybciej Smile
Wizard
PostWysłany: Śro 0:05, 21 Gru 2005    Temat postu:

kwestia trzech miesięcy, wcześniej byłoby też możliwe - ale liczy się grywalność, jeśli tego nie będzie to już teraz możemy sobie darować.
Empirion
PostWysłany: Wto 21:39, 20 Gru 2005    Temat postu:

A to tylko powodzenia pozostaje zyczyc, by projekt się udał. Kiedy planujecie juz start gry (nie testowej tylko takiej na poważnie) ??
Paulinka
PostWysłany: Wto 21:18, 20 Gru 2005    Temat postu:

wow chlopaki fajny pomysli i fajny projekt, jak skonczycie to przetestujemy hyhy :)oby wszystko ladnie sprawnie poszlo Smile
pirek
PostWysłany: Wto 19:25, 20 Gru 2005    Temat postu:

Jak zrobicie coś z sensem jestem chętny na próbunek,przydałoby sie coś mieć polskiego tym bardziej ze najlepsi informatycy to Polacy Wink
Wizard
PostWysłany: Wto 18:53, 20 Gru 2005    Temat postu:

heh - i tak odpowiem, w razie jakby ktoś jeszcze nie wiedział.
Otóż wkurzony różnymi rzeczami które mi się nie podobały (w oGame walka i handel, w x-wars bugi non-stop i olewanie ich prze niemców) postanowiłem stworzyć własną grę z prawdziwego zdarzenia.
I to tak żeby niemcom kopary opadły i tak już zostały. Niestety wymaga to nieco czasu i pracy, sam nie dałbym rady.
Ale znalazłem paru napaleńców którzy zawalczą razem ze mną - Anonim pomoże potem przy bazach danych, PazMan przy design i zrobieniu tak by prócz tego że będzie to zajebiste było też ładne, Zwisio (nie wiem i nie chce wiedzieć skąd nick) zadba o interfejs - czyli stronę pokazową, witrynę - gry.

Smile

Projekt nosi nazwę roboczą WarZone i mimo że są już propozycje zmiany nazwy - nie wiem czy to zrobie, powyższa mi się jakoś podoba.
Smile
Empirion
PostWysłany: Wto 16:16, 20 Gru 2005    Temat postu:

Już nie musisz odpowiadać - właśnie przeczytałem informaje jaką zostawiłeś na naszym forum. Dzieki i pozdrawiam
Empirion
PostWysłany: Wto 15:44, 20 Gru 2005    Temat postu:

Ja juz sie troche zgubiłem - wcześniej reklamowałeś x-wars, teraz jakieś WarZone, powiedz mi jeśli możesz w skrócie, dlaczego teraz coś nowego ?? Czy to juz działa czy jeszcze nie ?? kto jest autorem, bo jak rozumiem to maczasz w tym palce Wizz (czy się mylę) ??
pim
PostWysłany: Wto 12:35, 20 Gru 2005    Temat postu:

Wizard napisał:
Smile pomysły dostaliśmy gotowe, więcej nawet [...]

No wypadałoby wreszcie sobie o tym poczytać..
Może przez święta uzupełnię swoje braki Wink

Wiz, dzięki za info i powodzenia dalej życzę Smile

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group