Autor |
Wiadomość |
Wizard |
Wysłany: Wto 15:12, 03 Sty 2006 Temat postu: |
|
Da sie grać na każdym poziomie zaawansowania
Ustawienia domyślne, pomoc, userfriendly takie tam. |
|
|
pim |
Wysłany: Wto 14:58, 03 Sty 2006 Temat postu: |
|
Wizard napisał: | z najnowszych wieści.
[...]
I niech mi ktoś kutwa powie żem się opieprzał
Pozdrawiam
Wizard |
O ja pierdziu
Brzmi to niesamowicie. |
|
|
Siner |
Wysłany: Wto 14:41, 03 Sty 2006 Temat postu: |
|
wiz jak przekombinujesz to bez wykształcenia typu DR. hab. Informatyki nie da się w to grać
zgłaszam się na betatestera |
|
|
Wizard |
Wysłany: Wto 13:19, 03 Sty 2006 Temat postu: |
|
z najnowszych wieści.
Bazka już na ukończeniu, jest dodawanie budynków, dodawanie wynalazków, wyliczanie przypływu (hehe) surówki.
Kończę walkę flot, przechwytywanie flot.
W planach szpiegowanie
żeby nie było że nie jest:
za kilka dni mój host provider zmieni oprogramowanie na to które jest niezbędne do działania gry (mySql 5 i PHP 5) i zaczną się beta testy na żywym organiźmie.
że tak powiem - ładnie to wygląda.
Podsumowując :
surowców będzie dużo, część z nich bedzie dostępna tylko w centralnej metagalktyce, cześć będzie można wyprodukować w specjalnych zakładach z "normalnych" surowców.
W opcji płatnej (bo server za holerę się sam nie utrzyma bez tego) będzie opcja GuBerni -
kolejkowanie budowy, kolejkowanie wynalazków, automatyczne skanowanie, automatyczna wysyłka floty w przypadku ataku, kolejkowanie wysyłek flot oraz wiele innych . ale żadnych z takich która dawałaby specjalne fory w porównaniu do takiego osbnika który i tak siedzi non stop.
Opcja daje możliwość normalnej gry osobom które niekoniecznie siedzą cały czas przy kompie.
Od razu powiem - to nie jest oGame, tutaj ucieczki flot nie oznaczają jeszcze bezpieczeństwa bo... flotę można przechwycić w tracie lotu.
Floty mogą "czaić" sie w przestrzeni, można wraki które nie uległy całkowitemu zniszczeniu przejmować, można dzięki ich analizie odkrywać technologie użyte do ich stworzenia
Nie ma możliwości 100% szpiegostwa - to ile odkryjemy będzie zależeć od tego ile czasu przetrwa szpieg na planecie wroga.
Nie ma możliwości ataku duużo słabszych graczy (wartość wyznaczana z prostego wzoru na logartymy)
I najważniejsze - każdy okręt walczy osobno, każdy okręt sam wybiera cele, każde działko okrętu strzela (i jest obliczane) osobno, walka okrętów trwa w czasie (to nie jest tylko czas obliczeń) i walka może trwać nawet 1h, można decydować co zrobić w trakcie walki.
I niech mi ktoś kutwa powie żem się opieprzał
Pozdrawiam
Wizard |
|
|
Anton |
Wysłany: Pią 16:01, 23 Gru 2005 Temat postu: |
|
Cześć rodziny nie ucierpi - ba, pomoże nawet z bazkami danych. Człowiek nie taki |
|
|
Wizard |
Wysłany: Pią 13:44, 23 Gru 2005 Temat postu: |
|
Wiem
tamto musiałem zarzucić bo nie wyrabialem sam - niedawno temat został znowu podniesiony i "dostałe" paru gości do zrobienia interfejsu, z resztą sobie poradze.
Niestety - mogłem zrobić każdą rzecz osobno, ale jeśli chciałbym pociągnąć wszystko na raz to albo by ucierpiała praca, albo rodzina - a tego nie chcę. ;D |
|
|
Siner |
Wysłany: Pią 1:52, 23 Gru 2005 Temat postu: |
|
Wiz gadasz gadasz gadasz......................Ty sie chlopie za robote bierz bo czekam juz ze dwa miechy
powodzenia, im predzej tym szybciej |
|
|
Wizard |
Wysłany: Śro 0:05, 21 Gru 2005 Temat postu: |
|
kwestia trzech miesięcy, wcześniej byłoby też możliwe - ale liczy się grywalność, jeśli tego nie będzie to już teraz możemy sobie darować. |
|
|
Empirion |
Wysłany: Wto 21:39, 20 Gru 2005 Temat postu: |
|
A to tylko powodzenia pozostaje zyczyc, by projekt się udał. Kiedy planujecie juz start gry (nie testowej tylko takiej na poważnie) ?? |
|
|
Paulinka |
Wysłany: Wto 21:18, 20 Gru 2005 Temat postu: |
|
wow chlopaki fajny pomysli i fajny projekt, jak skonczycie to przetestujemy hyhy :)oby wszystko ladnie sprawnie poszlo |
|
|
pirek |
Wysłany: Wto 19:25, 20 Gru 2005 Temat postu: |
|
Jak zrobicie coś z sensem jestem chętny na próbunek,przydałoby sie coś mieć polskiego tym bardziej ze najlepsi informatycy to Polacy |
|
|
Wizard |
Wysłany: Wto 18:53, 20 Gru 2005 Temat postu: |
|
heh - i tak odpowiem, w razie jakby ktoś jeszcze nie wiedział.
Otóż wkurzony różnymi rzeczami które mi się nie podobały (w oGame walka i handel, w x-wars bugi non-stop i olewanie ich prze niemców) postanowiłem stworzyć własną grę z prawdziwego zdarzenia.
I to tak żeby niemcom kopary opadły i tak już zostały. Niestety wymaga to nieco czasu i pracy, sam nie dałbym rady.
Ale znalazłem paru napaleńców którzy zawalczą razem ze mną - Anonim pomoże potem przy bazach danych, PazMan przy design i zrobieniu tak by prócz tego że będzie to zajebiste było też ładne, Zwisio (nie wiem i nie chce wiedzieć skąd nick) zadba o interfejs - czyli stronę pokazową, witrynę - gry.
Projekt nosi nazwę roboczą WarZone i mimo że są już propozycje zmiany nazwy - nie wiem czy to zrobie, powyższa mi się jakoś podoba.
|
|
|
Empirion |
Wysłany: Wto 16:16, 20 Gru 2005 Temat postu: |
|
Już nie musisz odpowiadać - właśnie przeczytałem informaje jaką zostawiłeś na naszym forum. Dzieki i pozdrawiam |
|
|
Empirion |
Wysłany: Wto 15:44, 20 Gru 2005 Temat postu: |
|
Ja juz sie troche zgubiłem - wcześniej reklamowałeś x-wars, teraz jakieś WarZone, powiedz mi jeśli możesz w skrócie, dlaczego teraz coś nowego ?? Czy to juz działa czy jeszcze nie ?? kto jest autorem, bo jak rozumiem to maczasz w tym palce Wizz (czy się mylę) ?? |
|
|
pim |
Wysłany: Wto 12:35, 20 Gru 2005 Temat postu: |
|
Wizard napisał: | pomysły dostaliśmy gotowe, więcej nawet [...] |
No wypadałoby wreszcie sobie o tym poczytać..
Może przez święta uzupełnię swoje braki
Wiz, dzięki za info i powodzenia dalej życzę |
|
|