Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paulinka
Dołączył: 02 Lis 2005
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Żagań
|
Wysłany: Wto 21:18, 20 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
wow chlopaki fajny pomysli i fajny projekt, jak skonczycie to przetestujemy hyhy :)oby wszystko ladnie sprawnie poszlo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Empirion
Dołączył: 24 Lis 2005
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 21:39, 20 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
A to tylko powodzenia pozostaje zyczyc, by projekt się udał. Kiedy planujecie juz start gry (nie testowej tylko takiej na poważnie) ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wizard
VIP sojuszu
Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 0:05, 21 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
kwestia trzech miesięcy, wcześniej byłoby też możliwe - ale liczy się grywalność, jeśli tego nie będzie to już teraz możemy sobie darować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siner
VIP sojuszu
Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 913
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bródno oczywiscie :)
|
Wysłany: Pią 1:52, 23 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Wiz gadasz gadasz gadasz......................Ty sie chlopie za robote bierz bo czekam juz ze dwa miechy
powodzenia, im predzej tym szybciej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wizard
VIP sojuszu
Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 13:44, 23 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Wiem
tamto musiałem zarzucić bo nie wyrabialem sam - niedawno temat został znowu podniesiony i "dostałe" paru gości do zrobienia interfejsu, z resztą sobie poradze.
Niestety - mogłem zrobić każdą rzecz osobno, ale jeśli chciałbym pociągnąć wszystko na raz to albo by ucierpiała praca, albo rodzina - a tego nie chcę. ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Anton
Administrator
Dołączył: 17 Sie 2005
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 16:01, 23 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Cześć rodziny nie ucierpi - ba, pomoże nawet z bazkami danych. Człowiek nie taki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wizard
VIP sojuszu
Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 13:19, 03 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
z najnowszych wieści.
Bazka już na ukończeniu, jest dodawanie budynków, dodawanie wynalazków, wyliczanie przypływu (hehe) surówki.
Kończę walkę flot, przechwytywanie flot.
W planach szpiegowanie
żeby nie było że nie jest:
za kilka dni mój host provider zmieni oprogramowanie na to które jest niezbędne do działania gry (mySql 5 i PHP 5) i zaczną się beta testy na żywym organiźmie.
że tak powiem - ładnie to wygląda.
Podsumowując :
surowców będzie dużo, część z nich bedzie dostępna tylko w centralnej metagalktyce, cześć będzie można wyprodukować w specjalnych zakładach z "normalnych" surowców.
W opcji płatnej (bo server za holerę się sam nie utrzyma bez tego) będzie opcja GuBerni -
kolejkowanie budowy, kolejkowanie wynalazków, automatyczne skanowanie, automatyczna wysyłka floty w przypadku ataku, kolejkowanie wysyłek flot oraz wiele innych . ale żadnych z takich która dawałaby specjalne fory w porównaniu do takiego osbnika który i tak siedzi non stop.
Opcja daje możliwość normalnej gry osobom które niekoniecznie siedzą cały czas przy kompie.
Od razu powiem - to nie jest oGame, tutaj ucieczki flot nie oznaczają jeszcze bezpieczeństwa bo... flotę można przechwycić w tracie lotu.
Floty mogą "czaić" sie w przestrzeni, można wraki które nie uległy całkowitemu zniszczeniu przejmować, można dzięki ich analizie odkrywać technologie użyte do ich stworzenia
Nie ma możliwości 100% szpiegostwa - to ile odkryjemy będzie zależeć od tego ile czasu przetrwa szpieg na planecie wroga.
Nie ma możliwości ataku duużo słabszych graczy (wartość wyznaczana z prostego wzoru na logartymy)
I najważniejsze - każdy okręt walczy osobno, każdy okręt sam wybiera cele, każde działko okrętu strzela (i jest obliczane) osobno, walka okrętów trwa w czasie (to nie jest tylko czas obliczeń) i walka może trwać nawet 1h, można decydować co zrobić w trakcie walki.
I niech mi ktoś kutwa powie żem się opieprzał
Pozdrawiam
Wizard
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siner
VIP sojuszu
Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 913
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bródno oczywiscie :)
|
Wysłany: Wto 14:41, 03 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
wiz jak przekombinujesz to bez wykształcenia typu DR. hab. Informatyki nie da się w to grać
zgłaszam się na betatestera
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pim
Gość
|
Wysłany: Wto 14:58, 03 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Wizard napisał: | z najnowszych wieści.
[...]
I niech mi ktoś kutwa powie żem się opieprzał
Pozdrawiam
Wizard |
O ja pierdziu
Brzmi to niesamowicie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wizard
VIP sojuszu
Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 15:12, 03 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Da sie grać na każdym poziomie zaawansowania
Ustawienia domyślne, pomoc, userfriendly takie tam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|