Forum Sojusz CSS Strona Główna    
  Profil  
FAQ Szukaj Użytkownicy Rejestracja Prywatne Wiadomości Zaloguj  

WarZone
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sojusz CSS Strona Główna :: HydePark
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paulinka




Dołączył: 02 Lis 2005
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: Żagań

PostWysłany: Wto 21:18, 20 Gru 2005    Temat postu:

wow chlopaki fajny pomysli i fajny projekt, jak skonczycie to przetestujemy hyhy :)oby wszystko ladnie sprawnie poszlo Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Empirion




Dołączył: 24 Lis 2005
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów



PostWysłany: Wto 21:39, 20 Gru 2005    Temat postu:

A to tylko powodzenia pozostaje zyczyc, by projekt się udał. Kiedy planujecie juz start gry (nie testowej tylko takiej na poważnie) ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wizard
VIP sojuszu



Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów



PostWysłany: Śro 0:05, 21 Gru 2005    Temat postu:

kwestia trzech miesięcy, wcześniej byłoby też możliwe - ale liczy się grywalność, jeśli tego nie będzie to już teraz możemy sobie darować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siner
VIP sojuszu



Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 913
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: Bródno oczywiscie :)

PostWysłany: Pią 1:52, 23 Gru 2005    Temat postu:

Wiz gadasz gadasz gadasz......................Ty sie chlopie za robote bierz bo czekam juz ze dwa miechy Wink
powodzenia, im predzej tym szybciej Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wizard
VIP sojuszu



Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów



PostWysłany: Pią 13:44, 23 Gru 2005    Temat postu:

Wiem Sad

tamto musiałem zarzucić bo nie wyrabialem sam - niedawno temat został znowu podniesiony i "dostałe" paru gości do zrobienia interfejsu, z resztą sobie poradze.
Niestety - mogłem zrobić każdą rzecz osobno, ale jeśli chciałbym pociągnąć wszystko na raz to albo by ucierpiała praca, albo rodzina - a tego nie chcę. ;D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Anton
Administrator



Dołączył: 17 Sie 2005
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów



PostWysłany: Pią 16:01, 23 Gru 2005    Temat postu:

Cześć rodziny nie ucierpi - ba, pomoże nawet z bazkami danych. Człowiek nie taki Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wizard
VIP sojuszu



Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów



PostWysłany: Wto 13:19, 03 Sty 2006    Temat postu:

z najnowszych wieści.

Bazka już na ukończeniu, jest dodawanie budynków, dodawanie wynalazków, wyliczanie przypływu (hehe) surówki.
Kończę walkę flot, przechwytywanie flot.
W planach szpiegowanie Smile

żeby nie było że nie jest:


za kilka dni mój host provider zmieni oprogramowanie na to które jest niezbędne do działania gry (mySql 5 i PHP 5) i zaczną się beta testy na żywym organiźmie.

że tak powiem - ładnie to wygląda.

Podsumowując :

surowców będzie dużo, część z nich bedzie dostępna tylko w centralnej metagalktyce, cześć będzie można wyprodukować w specjalnych zakładach z "normalnych" surowców.
W opcji płatnej (bo server za holerę się sam nie utrzyma bez tego) będzie opcja GuBerni Smile -
kolejkowanie budowy, kolejkowanie wynalazków, automatyczne skanowanie, automatyczna wysyłka floty w przypadku ataku, kolejkowanie wysyłek flot oraz wiele innych Smile. ale żadnych z takich która dawałaby specjalne fory w porównaniu do takiego osbnika który i tak siedzi non stop.
Opcja daje możliwość normalnej gry osobom które niekoniecznie siedzą cały czas przy kompie.

Od razu powiem - to nie jest oGame, tutaj ucieczki flot nie oznaczają jeszcze bezpieczeństwa bo... flotę można przechwycić w tracie lotu.
Floty mogą "czaić" sie w przestrzeni, można wraki które nie uległy całkowitemu zniszczeniu przejmować, można dzięki ich analizie odkrywać technologie użyte do ich stworzenia
Nie ma możliwości 100% szpiegostwa - to ile odkryjemy będzie zależeć od tego ile czasu przetrwa szpieg na planecie wroga.
Nie ma możliwości ataku duużo słabszych graczy (wartość wyznaczana z prostego wzoru na logartymy)

I najważniejsze - każdy okręt walczy osobno, każdy okręt sam wybiera cele, każde działko okrętu strzela (i jest obliczane) osobno, walka okrętów trwa w czasie (to nie jest tylko czas obliczeń) i walka może trwać nawet 1h, można decydować co zrobić w trakcie walki.
I niech mi ktoś kutwa powie żem się opieprzał Very Happy

Pozdrawiam
Wizard


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siner
VIP sojuszu



Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 913
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: Bródno oczywiscie :)

PostWysłany: Wto 14:41, 03 Sty 2006    Temat postu:

wiz jak przekombinujesz to bez wykształcenia typu DR. hab. Informatyki nie da się w to grać Wink
zgłaszam się na betatestera Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pim
Gość







PostWysłany: Wto 14:58, 03 Sty 2006    Temat postu:

Wizard napisał:
z najnowszych wieści.

[...]
I niech mi ktoś kutwa powie żem się opieprzał Very Happy

Pozdrawiam
Wizard

O ja pierdziu Shocked

Brzmi to niesamowicie. Smile
Powrót do góry
Wizard
VIP sojuszu



Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów



PostWysłany: Wto 15:12, 03 Sty 2006    Temat postu:

Da sie grać na każdym poziomie zaawansowania Smile

Ustawienia domyślne, pomoc, userfriendly Smile takie tam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sojusz CSS Strona Główna :: HydePark Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Charcoal2 Theme © Zarron Media

Regulamin